Дзяржаўнае знешнегандлёвае унітарнае прадпрыемства "Белспецзнештэхніка"

Заполните форму, чтобы связаться с нами

Государственное внешнеторговое
унитарное предприятие
"Белспецвнештехника"

Адрес:

Республика Беларусь, 220103
г. Минск, ул. Калиновского, д. 8

Тел: +375 (17) 269-63-33

Факс: +375 (17) 269-63-43

E-mail: mail@bsvt.by

Время работы предприятия:

Понедельник - пятница
8.30-17.30

Обед:

13.00-13.45

Інтэграваны навігацыйна–інфармацыйны комплекс

Інтэграваны навігацыйна-інфармацыйны комплекс - гэта комплексная бесплатформенная сістэма арыентацыі і навігацыі, пабудаваная з выкарыстаннем высокадакладных акселерометраў і валаконна-аптычных гіраскопаў з замкнёным контурам. Сістэма пабудавана на прынцыпе камплесавання дадзеных бясплатформеннай інерцыйнай сістэмы (БIНС) з адометрам, прыёмнікам спадарожнікавых навігацыйных сігналаў (СНС) GPS/GLONASS і прыёмнікам бараметрычнага ціску. Інтэграваны навігацыйна-інфармацыйны комплекс мае модульную сістэму, якая дазваляе атрымаць розныя варыянты сістэмы, якiя найбольш поўна задавальняюць патрэбы Заказчыка па дакладнасці вымярэнняў, выгодзе размяшчэння на аб'екце.

Апаратура дазваляе вырашаць увесь комплекс задач топапрывязкi, навігацыі і арыентавання сродкаў РВіА ў любы час у любых умовах надвор'я незалежна ад даступнасці сігналаў СНС:
• Вызначэнне бягучых каардынатаў аб'екта на стаянцы (агнявой пазіцыі, раёне засяроджвання) і ў ходзе здзяйснення маршу;
• Вызначэнне кутоў арыентацыі рухомых аб'ектаў (азімутальнага вугла падоўжнай восі машыны, вуглоў нахілу і тангажу);
• Аўтаматычнае вызначэнне па сігналах спадарожнікавых навігацыйных сістэм (далей СНС) GPS/GLONASS бягучага адзінага і мясцовага часу з выкарыстаннем паправак на гадзінны пояс;
• Адлюстраванне на маніторы бартавой ЭВМ, індыкатарных панэляў бягучых значэнняў каардынатаў і вышыні НТС па выбары аператара (геадэзічных або прамавугольных), а таксама хуткасці, вугла падоўжнай восі машыны і бягучага часу;
• Адлюстраванне на маніторы бартавой ЭВМ навігацыйнай і тапагеадэзічнай інфармацыі на электронных картах мясцовасці ўласнага месцазнаходжання - каардынатаў і вышыні пункту стаяння.

Састаў інтэграванага навігацыйна-інфармацыйнага комплексу:
• Бартавая ЭВМ з навігацыйным праграмным забеспячэннем (па жаданні Заказчыка);
• Блок інерцыяльны навігацыйны вымяральны на аснове высокадакладных акселерометраў і валаконна-аптычных гіраскопаў;
• Блок кіравання і апрацоўкі даных;
• Блок спадарожнікавы навігацыйны (БСН) з лічбавым датчыкам атмасфернага ціску;
• Аўтаномны датчык перамяшчэння;
• Лічбавы адаметрычны датчык шляху;
• Электрамантажны і мантажны камплекты.

Бартавая ЭВМ
ЭВМ уключае абароненую ЭВМ з каляровым графічным ВК дысплеем з адмысловым праграмным забеспячэннем.

Блок інерцыяльны навігацыйны вымяральны
Заснаваны на высокадакладных акселерометрах і валаконна-аптычных гіраскопах. Уключае вылічальную прыладу, валаконна-аптычныя гіраскопы, высокадакладныя акселерометры.

Блок кіравання і апрацоўкі сігналаў
БАС прызначаны для апрацоўкі сігналаў, якiя прымаюцца ад БIНС, БСН, ДПЦ, іх фарміравання і перадачы на бартавую ЭВМ.

Блок спадарожнікавы навігацыйны
БСН з лічбавым датчыкам атмасфернага ціску прызначаны для прыёму сігналаў ГЛОНАСС/GPS, уключае абароненую антэну і малагабарытны прыёмнік-вымяральнік.

Аўтаномны датчык перамяшчэння
АДП уяўляе сабой сістэму адометра, якая прызначана для падліку імпульсаў хуткасці транспартнага сродку (вылічэнні параметраў усёй сістэмы ва ўмовах, калі сігналы ад СНС недаступныя або недакладныя).

Лічбавы адаметрычны датчык шляху
ДШЛ прызначаны для працы ў складзе інерцыяльнай навігацыйнай сістэмы. Датчык выкарыстоўваецца для вызначэння пройдзенага шляху, хуткасці руху транспартнага сродку.

Тактыка-тэхнічныя характарыстыкі

Параметры арыентацыі / навігацыі


Сярэдняй дакладнасці
Высокай дакладнасці

INS – 1
INS – 2
INS – 4
Якія выкарыстоўваюцца СНС
ГЛОНАСС, GPS, Galileo
Дыяпазоны частот
L1, L2
Колькасць каналаў
24
СКО вызначэння курса (σ) (азімута, дырэкцыйнага вугла), град
0,2/cos (шыраты)
0,12/cos (шыраты)
0,05/cos (шыраты)
СКО ўтрымання вугла азімута, град/ч
0,2
0,12
0,05
СКО пэўны крэн і тангажу (σ), град
0,06
0,05
0,04
СКО вызначэння геаграфічнага месцазнаходжання пры канкрэтных спадарожнікавых дадзеных, м

±3
З ужываннем адометра (ад пройдзенага шляху),%
0,25
0,15
0,10
СКО вызначэння вышыні, м
8
Дыяпазон вымярэння: нахіл/тангажу, град
± 90/± 180
Дыяпазон вымярэння вугал гойсання, град
0…360
Тэмпература (устойлівасць), °C
–40… +55
Тэмпература (трываласць), °C
–55… +85
Вібрацыя (устойлівасць) (выпадковая 20 Гц - 1 кГц), г
5
Удары (устойлівасць) (працягласць: 1 мс, форма: ½ сінуса), г
100


Выхадныя дадзеныя

Час гатоўнасці, з
15
Час гiракампенсiравання, з
да 300
Рэжым падвойнага гiракампенсiравання
да 600


Электрычныя параметры

Выхадны інтэрфейс
RS-232, RS-422, RS-485, ARING 429, VILSND 1553
Напружанне харчавання, У/спажываная магутнасць, Вт
18…32 V/< 25 W
Напрацоўка на адмову (разліковы), ч
30000


Масагабарытныя характарыстыкі

Габарытныя памеры БiНС (ДxШxВ)
180х142х111
196х180х128
262х21х180
Вага БiНС з амартызацыйнай платформай, кг
4 7 22