Асноўнай мэтай мадэрнізацыі з'яўляецца:
• Падвышэнне тэхнічных характарыстык і баявых магчымасцяў баявой машыны;
• Павелічэнне запасу ходу, праходнасці баявой машыны;
• Павелічэнне баявога камплекта, які возіцца;
• Скарачэнне часу на перазараджанне баявой машыны;
• Скарачэнне аўтамабіляў карыстаных для падвозу боепрыпасаў;
• Магчымасць гарызантавання платформы і стабілізацыі артылерыйскай часткі баявой машыны падчас стральбы;
• Падвышэнне дакладнасці і кучнасці стральбы;
• Павелічэнне далёкасці і надзейнасці радыёсувязі баявой машыны;
• Замена тэхнічна і маральна састарэлага аўтамабільнага шасі УРАЛ-375;
• Усталёўка артылерыйскай часткі баявой машыны на сучаснае поўнапрывадное аўтамабільнае шасі МАЗ- 6317054;
• Месцаванне на платформе аўтамабільнага шасі стэлажоў для захоўвання і перавозкі рэактыўных снарадаў, што забяспечвае магчымасць мець пры баявой машыне 2 (два) залпа.
Пералік работ пры мадэрнізацыі баявой машыны БМ-21:
• Дэмантаж артылерыйскай часткі баявой машыны і агрэгатаў якiя ўваходзяць у яе, механізмаў, мантажных камплектаў з аўтамабільнага шасі УРАЛ-375.
• Дэмантаж камплектаў стэлажоў для боепрыпасаў з транспартава-зараджальных машын.
• Выраб аўтамабільнага шасі МАЗ-631705 пад мантаж артылерыйскай часткі баявой машыны.
• Правядзенне на артылерыйскай частцы і ўваходзячым у яе пакеце накіравальных, станцыі сілкавання, электра-сілавога прывода, прыцэльных прыстасаванняў, агрэгатаў, механізмаў, пнеўма абсталяванні прац у аб'ёме капітальнага (сярэдняга) рамонту.
• Выраб панэляў камутацыі, прыстасаванняў, кранштэйна прыцэлу, электрамантажных камплектаў, пляцоўкі наводчыка, элементаў мацавання, нармаляў, чахлоў, тэнтаў патрэбных для мантажу артылерыйскай часткі на аўтамабільнае шасі МАЗ-631705.
• Дапрацоўка артылерыйскай часткі баявой машыны і яе вузлоў, агрэгатаў, механізмаў, прылад, мантажных камплектаў, скрынь ЗIП і іх усталёўка на шасі МАЗ-631705.
• Рамонт, дапрацоўка і ўсталёўка камплекта стэлажоў на баявую машыну.
• Праверкі, выверкі, кантроль на функцыяванне.
• Выпрабаванні баявой машыны.
Тактыка-тэхнічныя характарыстыкі
Калібр, мм
|
122
|
Колькасць накіравальных
|
40
|
Далёкасць стральбы, м:
|
- звычайным снарадам
|
20450
|
- снарадам павялічанай далёкасці
|
до 50000
|
Час поўнага залпа, с
|
20
|
Максімальны вугал узвышэння, град
|
55
|
Мінімальны вугал узвышэння, град
|
0
|
Вуглы гарызантальнага абстрэлу:
|
- направа ад восі аўташасi, град
|
70
|
- налева ад восі аўташасi, град
|
102
|
Вугал абыходу кабіны, град
|
±36
|
Найменшы вугал узвышэння пакета скіравальных у зоне кабіны, град
|
20
|
Даўжыня ў паходным становішчы, мм
|
9450
|
Шырыня ў паходным становішчы, мм
|
2710
|
Вышыня ў паходным становішчы, мм
|
3410
|
Вышыня пры максімальным вугле ўзвышэння, мм
|
4530
|
Вазімы камплект боепрыпасаў, шт
|
80 (100)
|
Час перазараджання баявой машыны, мін
|
7
|
Маса баявой машыны без боепрыпасаў і разліку, кг
|
13300
|
Маса падрыхтаванай баявой машыны, кг:
|
- з 40 снарадамі ў пакеце
|
16340
|
- з 40 снарадамі ў пакеце і 40 снарадамі на стэлажах
|
18980
|
- з 40 снарадамі ў пакеце і 60 снарадамі на стэлажах
|
20300
|
Максімальная хуткасць руху падрыхтаванай баявой машыны, км/г
|
да 75
|
Запас ходу, км
|
1000
|
Максімальная глыбіня броду, які пераадольваецца мм
|
1750
|