Геаметрыя аўтадрома:
• Паласы для руху;
• Кантрольныя лініі;
• Улік фазы руху;
• Контуры збудаванняў;
• Зона пасадкі/высадкі.
Геаметрыя ТС:
• Контур праекцыі;
• Плямы кантактаў з дарогай.
Ключавым момантам для правядзення экзамену з'яўляецца кантроль перасячэння або наездаў на вызначаныя ў канфігурацыі практыкавання лініі.
Менавіта тут і крыецца прынцыповае адрозненне прапанаванага комплексу ад існуючых аналагаў.
Кантроль ажыццяўляецца па папярэдне створанаму электронным плане аўтадрома, дзе адзначаны мяжы палос для руху, кантрольныя лініі практыкаванняў і скрыжаванняў, абсталяваных святлафорамі, контуры розных збудаванняў, зоны пасадкі і высадкі.
Аналагічным чынам у электронным выглядзе прадстаўлена і навучальная транспартны сродак. Яно вызначаецца контурам праекцыі і размяшчэннем плям кантакту колаў з дарожным пакрыццём.
Гэтых дадзеных дастаткова для выканання функцый кантролю.
Ніякага дадатковага абсталявання пляцоўкі не патрабуецца.
Састаў комплексу:
• Модуль рэгістратара аўтадрома (МРА) - 1шт .;
• Модуль дыспетчара аўтадрома (МДА) - 1шт .;
• Аўтаматызаваная сістэма аўтадрома (АСА) - 1шт .;
• Модуль дарожнага кантролера (МДК) - 1шт .;
• Модуль навучальнага транспартнага сродку (МУТС) - 1шт .;
• Камплект установачны (КУ ...) * - 1шт.
(* Адпаведны мадэлі ТС)
Прадукцыйнасць комплексу можа быць пашырана уключэннем адвольнай колькасці дадатковых элементаў з названай наменклатуры.