Мэта - забеспячэнне кругласутачнага пасіўнага выяўлення мэтаў экіпажам машын і вядзенне агню з штатнага ўзбраення на гранічныя далёкасці ва ўмовах недастатковай бачнасці. У ходзе выканання работ замяняюцца маральна састарэлыя дзённы прыбор ТПКУ-2Б, начны прыбор назірання ТКН-1С, прыбор начнога бачання ТВН-2, дзённы прыцэл ПП-61А (АМ), месца вадзіцеля абсталёўваецца сучаснай оптыка-электроннай сістэмай для вадзіцеля бронетэхнікі.
1. Дзённа-начны прыбор назірання камандзіра «ТКН-Н»
Усталёўваецца ў шахту камандзірскай вежкі без змены яе канструкцыі на штатнае месца прыбора ТКН-1С. ТКН-Н - пасіўны прыбор, мае каналы назірання:
• Дзённы аптычны канал з павелічэннем 4х;
• Дзённы аптычны канал з павелічэннем 8х;
• Начны канал на базе электронна-аптычнага пераўтваральніка з павелічэннем 4х;
• цеплавізійныя канал з павелічэннем 4х.
2. Прыцэл дзённа-начны «ПП-61МК»
Прыцэл прызначаны для замены ў вежавай кулямётнай ўсталёўцы бронетранспарцёраў дзённага прыцэла ПП-61А (АМ). Забяспечвае кругласутачнае пасіўнае выяўленне цэляў, вядзенне прыцэльнага агню з кулямётаў днём на далёкасць да 2000 м, ноччу без выкарыстання ПК-асвятляльнікі на далёкасць да 600 м. Прыцэл усталёўваецца на штатнае месца дзённага прыцэла ПП-61А (АМ), замена прыцэла не патрабуе ўнясення канструктыўных змяненняў у вежы аб'екта.
3. Оптыка-электронная сістэма для вадзіцеля «PUMA DRIVER-SOFIA»
Прызначана для кіравання транспартным сродкам і назіранні за мясцовасцю (дарогай) пры кіраванні машыны «па-баявому» у дзённых умовах, у прыцемках і ноччу.